Wycieczka z Klubem SENIOR+

1 (2)

27 czerwca 2022 ROKU został zorganizowany wyjazd członków Klubu Seniora+ z Łopiennika Górnego do Łańcuta, gdzie mięliśmy możliwość zwiedzania muzeum zamku w Łańcucie. Odwiedziliśmy powozownię oraz storczykarnię, a następnie udaliśmy się do restauracji RSWU, gdzie zjedliśmy pyszny obiad.

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6) 1 (7) 1 (8) 1 (9) 1 (10)Po obiedzie udaliśmy się do Ośrodka Kultury w Głuchowie na słodki poczęstunek oraz spotkanie z KGW Głuchów. W spotkaniu uczestniczyły pani Zofia Dzierga Kierownik GOK Głuchów,  pani Stefania Michałek z Wojewódzkiego Związku kółek i Organizacji Rolniczych w Rzeszowie oraz pani Janina Kuźniar szefowa Wojewódzkiej Rady KGW oraz panie z KGW Głuchów. Następnym punktem wycieczki był Ośrodek Hodowli Głuszca, gdzie wysłuchaliśmy prelekcji prowadzonej przez Leśniczego panią Annę Bukowską. Po prelekcji odbyło się spotkanie z brzózańskim Klubem Seniora oraz członkami Spółdzielni Socjalnej „Pod Brzozą”. Wizyta w Ośrodku Hodowli zakończyła się degustacją kiełbasek z grilla. Następnie udaliśmy się nad zalew w Brzózie Królewskiej, gdzie płynęliśmy tratwą po czym nastąpiło wspólne biesiadowanie. Wysłuchaliśmy koncertu zespołu „Brzozoki”.  Dziękujemy organizatorom za przygotowanie wielu atrakcji i miłe przyjęcie pani Zofii Dzierga GOK Głuchów, panu Markowi Krauz Dyrektorowi GOK Gminy Leżajsk,  pani Zofii Woś GOK Brzóza Królewska, pracownikom GOK, KGW Brzóza Królewska, KGW Głuchów, dziękujemy za obecność pani Stefanii Michałek, seniorom z brzózańskiego Klubu Seniora, Leśniczemu pani Annie Bukowskiej i wszystkim tym którzy przyczynili się do zorganizowania naszego pobytu.